Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

1846. - rođen je osnivač tvrtke Julius Maggi

Osnivač MAGGI, Julius Michael Johannes Maggi, rođen je 9. listopada u gradu Frauenfeld u Švicarskoj. Kao energičan čovjek poduzetničkog duha, Julius Maggi svoje je prve korake u poduzetništvu napravio u dobi od 23 godine, kada je preuzeo vođenje obiteljskog posla, mlina, u gradu Kemptthal, blizu švicarskog grada Zuricha koji je postao temelj za globalni MAGGI brand.

MAGGI YOUNG

 

1882. - Julius Maggi eksperimentira za dobrobit radnika

Tijekom vremena, Julius Maggi primjećuje lošu ishranu kod radnika, zbog nedostatka vremena i novca, te započinje istraživanje i rad s doktorom Dr. Fridolin Schuler, tražeći metode poboljšavanja prehrane među radničkom klasom.

1882_Maggi
1884. - lansirano je prvo hranjivo brašno od mahunarki

Pokreću se dva najvažnija MAGGI proizvoda: juhe i tekući začini. „Gotove“ juhe su s vremenom zamijenile brašno od mahunarki. MAGGI tekući začin, u prepoznatljivoj smeđoj boci, doživio je takav uspjeh da i biljka sličnog okusa, ljupčac, u narodu dobiva naziv „MAGGI trava“.
1884_Leguminosa
1886. - gotova juha i MAGGI začin

Pokreću se dva najvažnija MAGGI proizvoda: juhe i tekući začini. „Gotove“ juhe su s vremenom zamijenile brašno od mahunarki. MAGGI tekući začin, u prepoznatljivoj smeđoj boci, doživio je takav uspjeh da i biljka sličnog okusa, ljupčac, u narodu dobiva naziv „MAGGI trava“.
MAGGI-Timeline.jpg
1887. - dobrodošli u Njemačku

"Prva njemačka MAGGI podružnica otvorena je u Singenu u Badenu. U početku, samo sedam radnika ovdje puni MAGGI flašice s tekućim začinom - za u to vrijeme najvišu dnevnu plaću od 80 pfenniga.

Prvobitna zgrada Juliusa Maggija, u kojoj se MAGGI tekući začin flaširao u Singenu od 1887., dobila je ime ""Gütterli-Hüsli"". Njemački naziv ""Gütterli"" ubrzo je počeo kružiti Singenom označavajući tipično kvadrataste, smeđe boce iz tvornice. ""Gütterli-Hüsli"" još uvijek se nalazi na mjestu i postala je dom MAGGI muzeju od 1966. godine.

Rezultati dobiveni tijekom vremena i povjerenje u potencijal MAGGI proizvoda, dali su hrabrosti Juliusu Maggiju da se međunarodno širi u godinama koje dolaze. Julius Maggi tako otvara podružnice i u Parizu, Berlinu, Beču, Begrenzu, Londonu, pa čak i u Sjedinjenim Američkim Državama."

MAGGI-House.jpg
1889. - MAGGI tvornica hrane

MAGGI postaje trgovačko poduzeće pod nazivom MAGGI tvornica hrane. Ova je promjena bila dio strategije širenja, uloga dobivanja više kapitala.
1889
1899. - proizvodnja MAGGI tekućeg začina u Singenu

Singenska tvrtka za flaširanje sada proizvodi i MAGGI. U samo dvije godine radna snaga raste na 450 zaposlenika.
workshop
1900. - Julius Maggi je registrirao svoj potpis

Julius Maggi registrirao je svoj potpis i varijacije svog imena u nekoliko zemalja. U Švicarskoj je zaštitio najmanje 18 različitih varijacija svog imena, od Magi do Magiquea, kako bi uklonio potencijalne imitatore.
1990
1908. - čarobna kocka za juhe i umake

Pojavila se MAGGI kocka ili bouillon kocka. U nekim je zemljama ovaj proizvod postao toliko popularan da je postao dio domaće kuhinje. Oko 1910. godine bouillon kocka bila je oko 30 puta jeftinija od kilograma mesa za juhu. Stav poduzetnika za ovo je vrijeme bio neuobičajen - Julius Maggi uvijek je želio najbolje ne samo za potrošače, već i za svoje zaposlenike. Zato za svoje zaposlenike postavlja kantine, shemu zdravstvenog osiguranja i kuće za odmor.
MAGGI-Bouillon.jpg
1912. - oproštaj od Juliusa Maggija

Nakon nestanka Juliusa Maggija, društvo je transformirano u holding pod nazivom Allgemeine Maggi-Gesellschaft. Ova faza bila je jedna od najvažnijih u povijesti tvrtke.
 
1947. - MAGGI puni 50 godina

Na svoj 50. rođendan, MAGGI se pripaja Nestlé kompaniji postajući Nestlé Alimentana. Spajanje je bilo prirodno i pogodno jer su obje tvrtke bile švicarske i dijelile istu viziju hrane.
 
1954. - Lansiran je MAGGI Fondor

Lansiran je začin u prahu, jednostavan za korištenje, naziva MAGGI Fondor, prethodno poznat samo kao kocka. Sada postaje dostupan u novom i jednostavnom spremniku. MAGGI klasici poput goveđe kocke (1950.), univerzalnog začina Fondor (1954.) ili bistre mesne juhe (1955.) nastali su 1950-ih godina.
1954
1958. - proizvodi gotovi u par minuta

MAGGI ulazi u svijet azijske kuhinje stvarajući proizvode spremne u nekoliko minuta: prvi gotovi ravioli od jaja iz limenke, nakon kojih su uslijedili rezanci i druga tipična jela, tako postaju omiljeni obrok tisuća učenika.
 MAGGI-overtime.jpg
1974. - rođen je asortiman proizvoda MAGGI Fix

Gulaš Fix je prvi MAGGI Fix proizvod koji je predstavljen. Ovi proizvodi kombiniraju znanje o receptima i jednostavnu, sigurnu pripremu s mnogim varijacijama.
MAGGI-Gulasch.jpg
1979. - 5-minutna šalica

Topli obrok u samo pet minuta - bez da zaprljate tanjur. Ovaj san se ostvaruje s "petominutnom šalicom". Od sada, sve što morate učiniti je otvoriti poklopac, dodati vruću vodu u šalicu i pričekati pet minuta da uživate u ukusnom toplom obroku.
MAGGI-5minutes.jpg
2007. - MAGGI Wort puni 120 godina

MAGGI Wort postoji već 120 godina. Njegova popularnost ostaje netaknuta, ali njegov recept ostaje tajna tvrtke.
MAGGI-Wurze.jpg
2010. - „Kuhati tako sočno“

„Kuhati tako sočno“ moto je još jedne inovacije: s MAGGI vrećicom za pećnicu priprema jela od mesa je lakša nego ikad.
 
2013. - MAGGI započinje s inicijativom kvalitete

Počinje nova inicijativa - MAGGI kvaliteta. Ona se odražava na 150 poboljšanih recepata koji su implementirani do ljeta 2015. godine. Mnogi od njih kupcima su još ukusniji nego ranije.
 
2016. - ponovno lansiranje umaka i predstavljanje Fix obitelji

MAGGI postaje sve bolji i bolji: bez pojačivača okusa u osnovnim i delikatesnim umacima, razumljiv popis sastojaka i moderno pakiranje s trikovima za recepte. A nove MAGGI obitelji - fix i svježi proizvodi - također čine djecu gladnom povrća.
 
Danas

Danas, nakon više od 100 godina, u svijetu se svake sekunde priprema 4.600 porcija hrane s MAGGI proizvodima.
MAGGI_TODAY.jpg

MAGGI u Bosni i Hercegovini

 

MAGGI proizvodi postoje odavno na bosanskohercegovačkom tržištu, ali kao kompanija Nestlé Adriatic posluje od 2003. godine, a uz BIH Adriatic regiju još čine Slovenija, Srbija, Hrvatska, Crna Gora, Kosovo i Sjeverna Makedonija. Krajem 2017. godine Nestlé Adriatic regija postala je dio većeg tržišta Nestlé Jugoistočne Europe koje, s Rumunjskom i Bugarskom, obuhvaća čak 50 milijuna potrošača.

MAGGI proizvodi su bili zastupljeni prvo u asortimanu juha i kocki za juhu. Od 2012, lansirana je nova kategorija dodataka jelima, MAGGI "Ideja za" koja potrošačima pruža ideje za ručak. 2019 godine u asortimanu postoje i MAGGI noodles.